Tuesday, August 18, 2009

မိမိကုိယ္မိမိခုိးယူျခင္း

(၁)

သံစူးထားတဲ. ၂၅ ႏွစ္သားေလး
ေကာင္းကင္ႏွစ္ထပ္နဲ.ေနတယ္။

(၂)

သံမံတလင္းေတြကြဲအက္
တစ္ခ်က္ျခင္း
အသက္ရွဴသံေတြသြန္ပစ္ေနတာ
အေမေရ ...
ကြ်န္ေတာ္နဲ.ကြ်န္ေတာ္ ..
မုိင္ေပါင္းမ်ားစြာ ေ၀းရ ..
ကြ်န္ေတာ္နဲ. ကြ်န္ေတာ္ ..
ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ခြဲခြာရ .
အိပ္မက္ေတြ
တစ္ခ်ိဳ.ေမြးကင္းစမွာေသဆုံး
အားလုံးအတြက္
ကြ်န္ေတာ္ကိုယ္လြတ္ရုန္းသြားတာလား။

(၃)

တစ္ခါမွ
မေရာက္ဖူးတဲ. မနက္ျဖန္
မ်က္လုံးထဲက ေတာင္ေတြဆီ
သြားဖုိ.
အေခါက္ေခါက္အခါခါ အေမွာင္မ်ား
ဘယ္လုိ ခုတ္ထြင္ လင္းက်င္းပ
(ရိပ္ခနဲ)
ေျမၾကီးေပၚမွာ
ငွက္တစ္အုပ္
က်ပ္က်ပ္တည္းတည္း
ပ်ံသန္းသြား။

ေကေဇာ္(မႏၱေလးသိန္းေဖာ္)

1 comment:

  1. ဆရာ Kေဇာ္ကဗ်ာေတြလည္း ၾကိဳက္တယ္ဗ်ာ။

    ReplyDelete

User Online