Tuesday, November 17, 2009

ေဒၚလာ ၁၀၀

သိပ္မၾကာေသးခင္ က ေဒၚလာ ၁၀၀ တန္တစ္ရြက္ကုိ ကြ်န္ေတာ္ ေကာက္ရ ပါတယ္။ စတုိးဆုိင္ ေလးတစ္ခု ရဲ. အ၀င္၀နား က ပလက္ေဖာင္းေလး ေပၚမွာ က်ေနတာ။ အဲဒီအခ်ိန္ က ေဘးပတ္၀န္းက်င္မွာ ဘယ္သူမွာရွိမေနခဲ. ဘူး။ ကြ်န္ေတာ္. နဲ. အဲဒီ ေဒၚ လာ ၁၀၀ တန္တစ္ရြက္ ကလြဲရင္ေပါ.။
ကြ်န္ေတာ္ အဲဒီပုိက္ ဆံေလး ကုိ ယူထားလုိက္ပါတယ္။
က်ေပ်ာက္ခဲ.တဲ. သူကုိ ရွာ ၾကည္. ဖုိ. ကြ်န္ေတာ္ မစဥ္းစားခဲ.မိဘူးလား။
စဥ္းခဲ.ပါတယ္။ ဒါေပမယ္. ကြ်န္ေတာ္ ရွာမၾကည္.ခဲ.မိပါဘူး။
အျပစ္ရွိတယ္လုိ. ခံစားခဲ.ရပါသလား။ ဟုတ္ကဲ. ၊ ကြ်န္ေတာ္ အျပစ္ရွိတယ္လုိ. ခံစားခဲ.ရပါတယ္။
ဒါဆုိ ကြ်န္ေတာ္ ဘယ္လုိ ေတြးေနခဲ.မိတာပါလဲ။
စတုိးဆုိင္ထဲ ကုိ ၀င္သြား ၊ ျပီးရင္ " ဒီ မွာ .. တစ္ေယာက္ေယာက္မ်ား ေဒၚလာ ၁၀၀ တန္တစ္ရြက္ က်ေပ်ာက္ခဲ.ေသးလား " လုိ. ေမးဖုိ.က လည္းမျဖစ္ႏုိင္ဘူးေလ။ ပုိက္ဆံဆုိေတာ. တကယ္မေပ်ာက္တဲ. သူကလုိခ်င္လုိ. ဟုတ္တယ္လုိ. ေျပာရင္ ဘယ္လုိလုပ္မလဲေနာ္။
ကြ်န္ေတာ္. သူငယ္ခ်င္း ခရစ္စ္ ကုိ ဖုန္းဆက္ျပီးေျပာျပေတာ. သူ ကေျပာတယ္။ မင္း စတုိးဆုိင္ ထဲကုိ ၀င္သြား ၊ ဆုိင္ မန္ေနဂ်ာ ကုိ တန္ဖုိး ရွိတဲ. အရာ တစ္ခုခု ကုိ အဲဒီ ပလက္ေဖာင္းေပၚ က မင္းေကာက္ရထားေၾကာင္းေျပာျပ။တစ္ေယာက္ေယာက္ ကရွာလုိ. ရွိရင္ မင္းကုိ ဖုန္းေခၚဖုိ. ေျပာလုိက္၊ တကယ္လုိ. လာရွာတဲ. သူ က သူဘာေပ်ာက္လဲ မွန္ေအာင္ ေျပာႏုိင္လုိ. ရွိရင္ ျပန္ေပးလုိက္ ေပါ. တဲ.။
အင္း .... သူ ေျပာတာ ကေတာ္ေတာ္ ေလး အက်ိဳးအေၾကာင္း သင္. ပါတယ္။ ဒါေပမယ္. အဲ ဒီအခ်ိန္မွာ ကြ်န္ေတာ္ က ျမိဳ.ထဲ က တျခား တစ္ေနရာ ကုိ ေရာက္ေနျပီ။ဒါနဲ. ကြ်န္ေတာ္ က ...
" အဲဒီ ပုိက္ဆံ နဲ. မင္း ကုိ ေန.လည္စာ ေကြ်း ရင္ေကာ ဘယ္လုိ ေနမလဲ " လုိ.ေမး လုိက္တယ္။
" ဒါလည္းအလုပ္ ျဖစ္ တာပဲ ကြ " ဆုိပဲ ။
ေနာက္ေတာ. ကြ်န္ေတာ္ တျခား သူငယ္ခ်င္း သုံးေယာက္ေလာက္ ကုိ အဲဒီအေၾကာင္းေျပာျပလုိက္တယ္။ သူတုိ. အားလုံး က ေရွ.ေနေတြပါ။ သူငယ္ခ်င္း ငါဘယ္လုိ လုပ္ရင္ ေကာင္းမလဲ လုိ. ေမးတဲ. ေမးခြန္း ကုိ သူတုိ. အားလုံး က တုံ.ဆုိင္းျခင္း အလ်င္း မရွိ ျပန္ေျဖတယ္။ " ယူထားလုိက္ေပါ.ကြ " တဲ. ။ ေျပာၾကေသးတယ္။ " ေရအဆုံး ကုန္းတစ္၀က္ပဲတဲ. ။ ကြ်န္ေတာ္. ခ်စ္သူက ေတာ. လူမွဳေရး အသင္းတစ္ခုခု ကုိ လွဴလုိက္ဖုိ. ေျပာပါတယ္။
တကယ္ဆုိ အရင္ က ကြ်န္ေတာ္ ပုိက္ဆံေကာက္ ရဖူးပါတယ္။ လြန္ခဲ. တဲ. ႏွစ္အနည္းငယ္ေလာက္ က ေပါ. ၊ ဟာ၀ုိင္ယီ က ဗုိက္ဆာေနတဲ. ေက်ာင္းသားေလး တစ္ေယာက္အျဖစ္နဲ.ေပါ.။ အဲဒီလုိ ပဲ ေဒၚ လာ ၁၃ ေဒၚလာကုိ ပလက္ေဖာင္းေပၚက ေကာက္ရတာ။ တကယ္.ကုိ အံ.ကသဖြယ္ရာ တစ္ခုလုိပါပဲ။ ကြ်န္ေတာ္.ခ်စ္သူနဲ. ကြ်န္ေတာ္ ပီဇာ ၀ယ္ စားလုိက္ၾကတယ္။ သတင္းပတ္မ်ားစြာအတြင္း ပထမဆုံး စားေသာက္ဆုိင္ မွာ စားတဲ. ကြ်န္ေတာ္တုိ. ရဲ.စားေကာင္းေသာက္ဖြယ္တစ္ခု ျဖစ္ခဲ.တာေပါ.ေလ။ ကြ်န္ေတာ္ ဘာမွ ထူးထူးျခားျခား စိတ္မေကာင္းျဖစ္တာတုိ. ၊ အျပစ္မကင္းတာတုိ.၊ မခံစားခဲ.ရပါဘူး။
ဒါေပမယ္. အခု ကြ်န္ေတာ္ ေကက္ရ တာ က တကယ္.ကုိ မ်ားတဲ. ေငြ ပမာဏ။ ေဒၚလာ ၁၀၀ ။
ကေလးေလး တစ္ေယာက္ ကုိ သူ.အဖုိးနဲ. အဖြား ကေပးတဲ. ေမြးေန.လက္ေဆာင္မ်ား ျဖစ္ေနမလား။
တစ္ေယာက္ေယာက္ ရဲ. ျပတ္တုန္းလတ္တုန္း ၂၃ ၊ ေနာက္ဆုံး လက္က်န္ ၁၀၀ တန္ေလးမ်ား ျဖစ္ေနမလား။
ဒါမွမဟုတ္ လူကုံတံ တစ္ေယာက္ေယာက္ ရဲ . အက်ီၤ အိတ္ကပ္ထဲ က ထြက္ က်လာတာမ်ားလား။ သူတုိ.မ်ား ႏွေျမာတသေနမလား ေပါ.ေနာ္။
တကယ္လုိ. ကြ်န္ေတာ္ ပုိက္ဆံအိတ္ တစ္အိတ္သာ ေကာက္ရတယ္ထား ၊ အခု လုိ ေတာင္ေတြးေျမာက္ေတြး ခ်ီတုံ ခ်တုံ ျဖစ္ေနမွာမဟုတ္ဘူး။ ပုိက္ဆံအိတ္ေတြလည္း ကြ်န္ေတာ္ ေကာက္ရဖူးတာပဲ။ အျမဲတမ္းျပန္ေပးခဲ.တာခ်ည္းပဲ။ အခု ဒီေဒၚလာ ၁၀၀ လည္း ကြ်န္ေတာ္ ခုိးယူထားတာမဟုတ္ဘူးေနာ္။ တစ္ခါက သတင္းစာထဲမွာ ဖတ္ဖူးတယ္။ စတုိးဆုိင္တစ္ခုထဲမွာ လူတစ္ေယာက္ က ေငြရွင္း ေကာင္တာေပၚမွာ ပုိက္ဆံအိတ္တင္ထားျပီး ပစၥည္း တစ္ခု ကုိ သြားယူတယ္။ ျပန္လာေတာ. မရွိေတာ.ဘူး။ ေနာက္ေတာ. မွ လုံျခဳံေရး ကင္မရာနဲ. ျပန္ၾကည္.ေတာ. တျခားလူတစ္ေယာက္ က အဲဒီပုိက္ဆံအိတ္ေပၚမွာ အာလူးေက်ာ္ထုတ္ကုိ တင္လုိက္တယ္။ ပုိက္ဆံလဲရွင္းျပီးေကာ အာလူးေက်ာ္ေကာ ၊ ပုိက္ဆံအိတ္ေကာ တစ္ခါတည္း မ သြားေတာ.တာေပါ.။
ကြ်န္ေတာ္ က အဲဒီလုိ လူမ်ိဳးေတာ. လုံး၀ မဟုတ္ပါဘူး။ ဟုတ္တယ္ေနာ္။
ဘာပဲေျပာေျပာ ၊ ကြ်န္ေတာ္ ေဒၚလာ ၁၀၀ တန္တဲ. ေပ်ာ္ရြင္မွဳတစ္ုခ ကုိ ေတာ.္ ရလုိက္ပါတယ္။ အခုလုိ ေျပာ ျပန္ေျပာျပခြင္.ရတယ္။ အဲဒီပုိက္ ဆံကုိ ဘာလုပ္သင္.လဲ ဆုိတဲ. အၾကံညဏ္ေတြ ရတယ္။ ကုိယ္က်င္.တရား ၊ စိတ္ဓါတ္ပုိင္းဆုိင္ ရာ အျမင္ေလးေတြ ရ တယ္။
ဒါေပမယ္. ကြ်န္ေတာ္. ဆီမွာ အဲဒီပုိက္ဆံ ေဒၚလာ ၁၀၀ တန္ေလး က အခု ထိရွိေနပါတယ္။ ျပီးေတာ. အခုထက္ထိ အဲဒါကုိ ဘာလုပ္ရမယ္ ဆုိ တာ ကြ်န္ေတာ္မသိေသးပါ။

Los Angeles Times - Washington

Gulf News' Friday မွ The $ 100 question ကုိ ဆီေလ်ာ္ ေအာင္ ဘာသာျပန္ဆုိပါသည္။
ဗ်တ္ဇ

1 comment:

  1. အေတာ္ေကာင္းတဲ့ ဘာသာျပန္ေလးဗ်ာ။ ေတာ္ရံုလူဆို ဒီလိုဘယ္ေတာ့မွ ေတြးမိၾကမွာမဟုတ္ဘူး။ပြတယ္ဆိုျပီး ကိြလိုက္ၾကမွာပဲ။ဆင္ျခင္စရာေလးေပါ့ဗ်ာ။

    ReplyDelete

User Online